sâmbătă, 12 martie 2011

Peste ani...

Ma tot uit in urma cu 20-30 de ani cand eu nici macar nu eram in proiect iar mamea nici macar nu avea buletin(asta ca sa nu-i dezvalui varsta pana la capat:)))si ma gandesc"Ce naiba,ma?Alea da vremuri".Le compar si eu cu jungla asta deasa si plina de jocuri murdare in care fraza"Scopul scuza mijloacele" este intinsa la maxim si folosita fara pic de scrupule,scrupule care cel putin din caracterul(daca se poate)numii asa al romanului lipsesc cu desafarsire.Bine,bine blogul meu trateaza tema MUZICA dar mai am si eu zile in care stelele sunt aliniate intr-un fel al naibii de potrivit in care inspiratia ma napadeste pe de'a-ntregul(nici macar nu stiu daca asa se scrie:)))si mai scriu si despre lumea ce ne inconjoara in general.
Am facut aceasta remarca referitoare la cum a inceput postarea aceasta,ca in mare parte tot despre muzica e vorba.
Ma uit undeva la anii' '60-'70-'80 acele 3 eree ce au facut muzica frate!Muzica frate,muzica nu toate rahaturile scoase din fundul unui calculaor prafuit ce scartaie la fel ca donsoara' ce isi scrie numele cu @ in loc de "a" cu k in loc de "c" si cu y in loc de "i".Muzica,muzica este sunetul placut scos de chitara nebunia generata de un bass bine scarpinat si de niste tobe bine lovite.Acele melodii legendare ce nu au cum sa lipseasca din orice top de muzica buna.As putea doar 2 melodii din acele vremuri ca "Satisfaction"(Rolling Stones) si "Stairway to heaven"(Led Zeppelin) si tot as scrie peste 3000 de randuri pentru fiacre in parte pentru ca trebuie sa fii de a dreptu cretin si sa-ti lipseasca niste grame bune de tarate din cap pentru a compara asemenea legende ,asemenea muzica REALA frate,reala muzica de 10 minute in care nu nu se repeta ritmul nici o secunda cu porcariile infecte difuzate in club in zilele noastre.Nu poti spune de un om ce nu stie cine este Selena Gomez ca este prost cand tu esti cel ce nu stii cine este Keith Richards sau Jimmy Page si o putere divina nu iti permite sa compari aceste capodopere la care oamenii chiar au muncit zile bune cu ciorba de peste,balacareala muzicala ce ne inbuiba creieri.Nunu vrea sa o aud si nu caut pe YouTube "Baby" ca nu m-am tampit da schimb si eu naibii canalu' si dau de tonele de incultura.Ma duc si eu pana la magazin sa iau o paine si dau de manelisti convindi ce asteapta "fetele tunate" pentru a-si etala celulita si respectiv ghiulurile.Trebuie sa-ti lipseasca o cantita enorma de materie cenusie pentru a compara "era JB"(de parca ar exista asa ceva,mai bine ii zicea "era Salam") cu acele vremuri de aur in care muzica s-a nascut si in care au iesit cele mai ...reale melodii ascultabile.Voi credeti ca peste 20 de ani va mai stii cineva cine este Justin Bieber?Voi chiar credeti ca cineva isi mai amintii peste 5 ani rochia de carne cruda a lu' Tanti Gaga?
Va zic eu,nu!
Da' adca oi credeeti contrariul perefct ramaneti in visarea eterna si eu nu va voi sparge bula roz de sapun.De ce credeti(si in toate randurile acestea am vorbiti cu oamenii ce nu stiu ce este muzica adevarata)ca melodia "Baby" strange 59 de comentarii in 3 minute in timp ce melodia "November rain" are doar 20.000.000 vizualizari?
Stai sa vezi acum raspuns inteligent:
"Pentru ca Baby este de departe mai buna decat ploaia ta."
Funii se gasesc pentru cei ce ar da raspunsul asta.
Ok,acum ca m-am linistit si mi-am descarcat toata frunstrarea pe care o tin in mine de cand am facut blogul as vrea sa-mi cer scuze pentru anumite cuvinte pe care eu nu le folosesc de obicei,pentru diferite expresii ce poate le ofenseaza pe adolescentele indrogostite de ala micu',pentru cei ce au compus melodiile comparate mai sus cu gunoaiele sin ziua de azi si mai vreau sa-mi cer scuze pentru posibilele reactii negative ce nu vor inceta sa apara cu vedere la limbajul meu de "rockerita frustrata" copii ce vorbesc inainte sa cunoasca...ma rog.
Acum ca mi-am cerut si scuzele aferente...Aaa si scuzele pentru critici nu era pentru cei ce vor critica erau pentru cei ce vor vedea schimbul de replici dintre mine si cei ce vor critica:))(poate intra si copii sub 10 ani cine stie?:)))
Deci,acum ca mi-am cerut scuzele aferente sa tragem si concluzia evidenta:
Era mult,mult mai bine acum 40,30 si chiar 20 de ani cand isusi populatia era mai deschisa la minte,nu exista atatea prejudecati,nu exista aceasta ciorba de pste si mai important nu exista Justin Bieber:))...glumesc.(Doar la partea cu ala micu' ca sa fim intelesi)
P.S1:
Pentru cei ce citesc blogul (cu plcere) daca maine,dupa acest post ma voi trezii cu un glont in cap sa nu va speriati!
E Romania fratilor,mai posibila ca America.
P.S2:
Pentru a rezolva o nelamurire a majoritatea ce citesc blogul si mai trag cu ochiul si la contul meu,sunt fata:))
Am spus-o doar asa pentru a dovedi misoginilor ca nu mai traim in evul mediu si ca si femeile au pareri,reactii mai mult sau mai putin...finute si un cuvant important de spus(iar ma inversunez=))) si pentru ai scutii pe critici sa foloseasca genul masculin;).
Keep rockin'(cum zicea un cititor fidel)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu