joi, 24 martie 2011

Melodia zilei:Pink Floyd-Wish you were here


Pentru mine cel putin muzica inseamna sentiment,inseamna pasiune,voce,instrumente sa simti naibii' ceva cand asculti o melodie.Nus a auzi niste sunete si sa vezi tonele de luciu,celulita si lipsa de talent ce te "palesc" intre ochi.
Bine,in ziua de azi muzica s-a dus dracu' de tot da' asta a mai fost pusa odata pe masa si despicata in mii de bucatele asa ca nu voi scrie despre incultura muzicala(si nu numai)din ziua de azi intr-un poste facut exclusiv pentru o melodie superba a unei trupe legendare,una dintre cele mai mari trupe si una dintre cele mai bune balade.
Parerea mea:
Sincer nu m-a prins din prima.
Nu am simtit acea legatura cu melodia de la prima ascultare,poate pentru ca nu aveam creierul dezvoltat in asemenea hal pentru a intelege cat sentiment se afla in melodia asta.E...pura,farte e muzica.E aceea muzica e muzica adevarata.
Sunt niste instrumente bine atinse,niste sunete scoase la momentul potrivit si toate sunt legate intr-o armonie perfecta cu o voce ce te atinge acolo inauntru.
Si acum pentru a ne mai destinde si pentru a iesi din starea de melancolie(provocata,sper)vrea sa fac un exercitiu de atentie(poate m-am prostit eu).
Nu stiu daca ati auzit,sau vizionat noul videoclip Lady Gaga "Born this way".
Ei na,eu l-am ascultat(nu,nu mi-am schimbat "orientarile" muzicale peste noapte)dar am facut-o din principiul de a vedea ce oribilitati pot asculta si din pacate vedea masele de oameni din ziua de azi.Bine,daca e sa o luam asa am vizionat si Justin Bieber-"Baby":|
Am vrut doar sa vad cat rezist sub teroare(fara o punga nu as fi rezistat)da,eram sigura nu mai mult de 30 sec.:))
Ma rog...acum sa revenim la lady Gaga(nu credeam ca o sa spun asta vreodata:|)la sfarsitul videoclipului "Born this way" este un mic triunghi roz...mi se pare mie sau seamana cu logoul celor de la Pink Floyd?
Hai ca nu aveti cum sa nu-l stiti...
Ori sunt eu paranoia,ori culmea plagieri,imitarii,culmea nesimtirii a atins cote inimaginabile.
Spuneti si voi.
Versuri:
So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?

And did they get you to trade
Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu