sâmbătă, 19 martie 2011

Melodia zilei:Van Halen-Jump

Aveam nevoie de o portie de muzica buna dupa ce,aseara am uitat sa trec in revista "Melodia zilei":">
Dar m-am gandit si razgandit si pana la urma am zis sa punem ceva antrenant dupa Sharp dressed man(un rock classic)va mai dau o gura de aer cu Van Halen,cu stilul nebun a lui David Lee si mai ales cu sariturile lui.
In topul celor de la Vh1 Top 50 80's Athems era in top 20,daca era sa fac eu topul acela ar fi fost in top 5.
Parerea mea:
Nu conteaza in ce top sau pe ce loc se afla,melodia asta va fi mereu "in top" e o adevarata capodopera a nilor 80' si una dintre cele mai bune a trupei Van Halen,de asmenea o capodopera a rock'ului.
E plina de energie melodia in sine cat si videoclipul are acel ceva unic ce il face pe David Lee Roth sa fie...David Lee Roth.Numai el poate sari si face show intr'un asmenea hal(asta fiind un compliment:)))fara sa-si rupa nimic am incercat si eu da' mai bine nu o faceam(inca ma resimt:))).La fel ca Twisted Sister au un stil aparte si este una dintre putinele trupe ce chiar pot exprima acel spirit a anilor 70',80' si nu in ultimul rand este una dintre putinele trupe ce chiar eu reusit sa stranga mai multe genuri ,trairi si tot ce cauti de la o melodie intr'una singura.
Versuri:
I get up, and nothin' gets me down

You got it tough, I've seen the toughest around
And I know, baby, just how you feel
You got to roll with the punches and get to what's real

Ah, can't you see me standin' here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't you see what I mean?

Ah
Might as well jump
(Jump)
Might as well jump
Go ahead an' jump
(Jump)
Go ahead and jump

Ow oh
Hey you
Who said that?
Baby, how you been?
You say you don't know
You won't know until you begin

So can't ya see me standing here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't you see what I mean?

Ah
Might as well jump
(Jump)
Go ahead and jump
Might as well jump
(Jump)
Go ahead and jump
Jump

Might as well jump
(Jump)
Go ahead and jump
Get it in, jump
(Jump)
Go ahead and jump

Jump
Jump
Jump
Jump




4 comentarii:

  1. E superba melodia asta. Si mie imi plac sariturile lui David si felul cum se misca pe scena, felul lui de a fi. Foarte fain e si videoclipul si mai ales anii 80 (in care as fi vrut sa imi fi petrecut adolescenta, nu in porcaria de azi).

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maverick
    Cine nu ar fi vrut?8-|
    Atunci cand Justin Bieber nici macar nu era in proiect:XSi Lady Gaga era doar o chestie mica umblatoare...oricum trupe gen Van Halen,AC/DC,Bon Jovi,Guns N'Rose,Metallica,Motorhead etc...nu vor fi uitate niciodata(am eu un sentiment ca atunci cand toate cacaturile de azxi de vor sfaris-mai curand de cat crezi-rockul va fi din nou...rock);)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, am dat din intamplare peste blogul tau si coincidenta a fost ca tocmai sa raman "in pana" de melodii si sa vreau si altceva .Foarte interesant ce postezi.Iti voi tine blogul aproape. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marina
    Buna,nu stii cat ma bucur cand mai gasesc oameni ce apreciaza muzica adevarata;)
    Asa sa faci,tine'l aproape,dupa cum ai observat postez "melodia zilei" in fiecare zi de vreo luna si voi continua asa zilnic deci daca vrei si melodiile postate mai de mult uita;te in arhiva;)

    RăspundețiȘtergere