vineri, 5 august 2011

5 O'rock:Abia acum am realizat ca muzica celor de la AC/DC ma face sa fiu al naibii de calma(sunt rechin)-Yaaay=))


Oi fi rechin:-?daca ar fi sa cred ce zic "geniile" americane care au facut un experiment pe bietele inotatoare si au observat ca muzica celor de la AC/DC si in special melodia "You shook me all night long" ii face mai calmi ca niciodata.
Azi dimineata am primit niste CD'uri cu muzica(rock,normal)de la un prieten de familie care,desi nu pare,rocker inrait mi-a trecut toate melodiile AC/DC de la albumul Fly up the wall pana la Back in Black si am avut de ascultat ceva de azi dimineata pana acum si am ajuns abia la The Razors Edge.
Ascult doar aceasta trupa inca de la 8 dimineata si abia acum m-am prins de ce ma simt atat de bine si parca stau pe un norisor pufos in loc de scaunu' asta scartaitor,parca cafeaua de azi dimienata avea ceva mai multa miere si parca netu' nu mi-a cazut de vro' 17 ori.Si chiar daca am avut nu o zi tocmai buna,se pare ca muzica baietilor de la AC/DC si mai ales vocea lui Bon si Brian mi-au domolit nervii si parca m-au uns pe sufletel si calmat de fiecare data.
Cand am citit prima data acel articol cu rechinii pe metalhead.ro am zis ca e o mare porcarie da' se pare ca daca un ditai' rechinu' cu ditai' coltii o fost calmat de vocea lui Brian Johnosn(ei drace,chiar acum am ajuns la "You shook me all night long"-cum m-oi fi intors la Back in Black:-?)se pare ca si eu,un biet muritor ce ar putea fi inghitit cu totul de odata de animalul mentionat mai sus sunt mai mult decat linista cand aud vocea acestuia.
Si ca o ironie a...creierului meu intortocheat,pe langa faptul,ca,se pare gandesc la fel ca un rechin cand ascult o melodie de la o posta evident mai linistita decat cele din repertoriul AC/DC...cum ar fi "Tears in heaven" a lui Eric Clapton,sa zicem ma iau toti dracii.
Ciudata fiinta mai sunt si eu.
Si ca un mic paragraf in acest post din rubrica 5 O'rock va dau de veste ca nu s-a lasat cu wrestling,nici paruiala,nici omor nici nimic de genul intre mine si Schiposaurus,posesorul blogului:
http://schioposaurus-rockrevolution.blogspot.com/
Care ma plagiat,i-am facut un post exclusiv si a schimbat fondul,ideea cu citatele a pastrat-o(eu una nu ma supar prea tare ca il vad pe Slash de fiecare data cand intru pe blogul sau)si am purtat si o discutie mai mult decat placuta pe messenger(in care la final s-a speriat si a fugit dupa ce i-am spus ca s-ar putea sa ramana fara boase,nu mai stiu motivul exact).Ma rog...conteaza ca nu ne-am paruit ci mai mult m-am decis sa il ajut si intr-un final ideea principala a acestui mic paragraf ar fi ca,in semn de impacare am zis sa scriu ceva ce mi s-a intamplat azi si ceva legat de trupa sa favorita,AC/DC.
Trupa al carui tricou il port si descopar cu stupoare ca e cu 2 numere mai mare(nuputeam sa vad asta cand l-am luat de pe raft).
Oricum ar fi se pare ca AC/DC este cea mai "calmanta" trupa din cate am auzit(si daca memoria de rocker convins nu ma inseala le-am cam auzit pe mai toate)si daca pe rechini ii relaxeaza si lasa pe ingrijitori sa ii scarpine sub codita melodia "You shook me all night long" se pare ca la mine calmantul numarul 1 este "What you do for money honey"(dupa mine imnul domnisoarelor de la Sarata).
Acestea fiind spuse;
Pe voi ce artisti/trupe va calmeaza si in special ce melodii?(nu de alta da vreau sa vad daca mai sunt ceva "pestisori" pe aici).

13 comentarii:

  1. nu m-am speriat!!! am fost sa iau un premiu al soramii!si...mersi ca deja mi-ai facut reclama in doua postari

    RăspundețiȘtergere
  2. @schiposaurus
    La religie lume,la religie=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Led Zeppelin si Marilyn Manson.Cam toate melodiile merg pentru relaxare

    RăspundețiȘtergere
  4. @DarkEmpire
    Mie una imi displace total de Manson,Led Zeppelin au niste melodii mai mult decat superbe dar pe mine,personal doar AC/Dc ma relaxeaza:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine ma relexeaza cateva melodii de la Depeche Mode , GnR,dar si AC/DC(mai ales You shook me all night long) rechin mic ce sunt:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Si cand ma gandesc ca nu stiu bine sa inot:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @AndreeaF
    Las' ca te tii de mine=))

    RăspundețiȘtergere
  8. @AndreeaF
    Sa speram ca nu ne infigem amandoua in fundu' piscinei sau nisipu' de pe fundu' marii=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu fi pesimista ..eu parca vad cum vine un salvamar bronzat si aratos sa ne scoata:X

    fi atenta..e al meu:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Comfortably Numb ma relaxeaza al dracu' e bine.
    Si Estranged :-?

    RăspundețiȘtergere
  11. Hm...si nu esti singura 'fata rechin' =)) O sa vin sa-ti tin si eu companie prin apa pe acolo(doar sa nu fie alge).

    RăspundețiȘtergere