joi, 11 august 2011

Rasu' lumii,frate...

I'm back,bitches si is mai back decat am fost in toata viata mea.
Dupa 4 zile(care mie una mi s-au parut o eternitate)de stat pe tusa(aparent) si nepostand nimic vin din urma cu ceva ce presimt eu ca va aduna muuulte critici atat constructive cat si genu acela la care va trebui sa plec capul si sa va dau dreptate.
4 zile de munca continua,o munca care mi-a placut al naibii de mult(daca se poate asa ceva) si daca as avea un net ceva mai rapid as repeta-o iar si iar.
Top 200 Greatest Rock Albums off Al Time.
Cam asa suna top'ul pe care l-am gandit in cel mai mic detaliu(si tot nu mi se pare perfect,da dupa ce l-am modificat de 7 ori nu o mai fac inca odata)si pe care vi-l voi prezenta imediat dupa ce voi termina de scris si posta aceste randuri.
Un Top cu care va amenint(cei care ma aveti in lista de mess) de ceva vreme si probabil ati crezut ca mi-a cazut un giveci in cap de nu s-a mai miscat nimic pe aici de mai bine de juma' de saptamana.
Bine,teoretic a fost gata de acum 3 zile(l-am facut in 5 ore).Apoi dai cu modificatu' si apoi...postatu'.
Ma rog pana am cautat(si gasit)pe Google'ul asta mare toate pozele aferente pentru fiecare album in parte mi-a luat alte 5 ore si cand totul era gata si am deschid fierastruica cu "Creati o postare" mi se inchide porcaria:|.
Pana de curent:X
Momentele mele favorite ALL TIME!
Ma rog...revin,am vazut ca prin minune mi se steresera primele 30 locuri' din fisierul Word cu top'ul si dai si scrie din nou.Si cum un geniu nu se multumeste cu putin(modestie/prostie).Am zis sa trec o droaie de informatii despre fiecare in parte(cel putin 50-60 randuri).
Cand am ajuns pe la pozitie 178 am zis ca-mi bag p*la pe romaneste si va pun doar titlul,poza si data lansarii.

Fac acest preview pentru a imi cere scuze oficialm de la toti cei ce au vrut sa mai citeasca o balba,o noutate o picanterie pe WarN'Riot si nu au dat de nimic nou,imi cer scuze fata de vecinii de la 2 pentru ca am injurat de morminti/sfinti/copii nepoti etc... si nu in ultimu' rand imi cer scuze de la cutiuta asta pe care o am de ani buni da vad ca inca ma mai tine la cei 32 de pumni care si i-a primit in aceste 3 zile.
Cand voi posta top'ul propiu-zis nu voi scrie nimic avand in vedere ca si asa prima pagina se va misca ingrozitor de greu cu toate pozele pe care le voi pune la fiecare numar,daca mai si scriu chiar ca va bagati picioru'.
Aaa si era sa uit;din aceelasi motiv mentionat mai sus(viteza blogului)nu voi posta tot top'ul de odata adica 200-1 ci in 4 partie care pana maine seara vor fi pe blog(200-151,150-101,100-51-50-1).
Am precizat toate acestea pentru a nu auzi replici de genul:
Da lipseste X,Y ce top de rahat...
Asteptati sa vedeti pana la final(sper sa aveti rabdare)si abia apoi daca lipseste,nu va convine,nu intelegeti ce cauta acolo,ati vi vrut cu o pozitie mai jos/mai sus sunt mai mult decat fericita sa aud tot ce aveti de spus.
Mai mult de atat.Probabil nu veti avea rabdare sa puneti cap la cap 200 de albume la un comentariu dar as vrea tare mult sa vad un Top 10 facut de voi(nu de alta da vreau sa vad daca seamana cat de cat cu cel facut de mine).Si...nu toti pot avea pareri identice.
Inca odata scuze si auditie placuta la prima parte din top(200-151).
Keep rockin'!

9 comentarii:

  1. Eu prima oara am crezut ca ai murit.Scuze,scuze...
    A,si mersi...am devenit o eticheta =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea McKagan
    Honey,cand mor eu va fi isterie nationala si voi tine capul de afis in New York Times...tine minte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. @DarkEmpire
    Ehh...eu fata buna n-am mentionat nimic da ai pe constiinta astea 4 zile:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu m-am gandit ca ai murit :)), credeam ca ai plecat undeva la mare sau mai stiu eu unde fara sa lasi nicio postare de "adio". Stiu, imaginatie bogata. Cat despre top, sunt chiar curioasa sa vad care album se afla pe prima pozitie.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Innocent Phantom
    N-am sa fac asa ceva niciodata:))
    Bine,acu' ca sa fie tot tacamu' bloggeru' nu ma mai lasa sa pun poze la postari=))
    Nu ca-i tare?:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci Bloggerului astuia nu-i plac geniile-se oftica :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine că eşti back. Sincer şi eu am crezut că ai plecat în vacanţă sau ceva fară să ne anunţi. De abia aştept topul.. cred că voi face şi eu un mic top 10, cum ai spus :-?

    RăspundețiȘtergere