duminică, 28 august 2011

Sondaj:Cum era de asteptat,marea majoritate prefera(a auzit de)Joan Jett-Bad Reputation:


De cateva zile(6 daca nu ma insel)pe blog aparea un sondaj nou in care va intrebam care dintre cele 2 melodii cu aceelasi nume vi se pare mai buna,pe care dintre ele o preferati.
Din pacate WarN'Riot sufera o criza existentiala in ultimul timp si voturile sondajelor au scazut considerabil(si daca la cel cu albumele apar ca fiind doar 35 daca luati un calculator sau creierasul si adunati bucata cu bucata da peste 145) da ma rog,asta e alta treaba.
Rezultatele:

Ce preferi?
Vixen-Bad Reputation
3 (30%)
Joan Jett-Bad reputation
7 (70%)

Si chiar daca am votat varianta fetelor de la Vixen se pare ca votul meu nu a schimbat cu nimic situatia.
Si...hai sa fin seriosi.
Majoritatea(mai mare sau mai mica)a auzit de Joan Jett si nu de Vixen.
Ador varianta celei mentionate mai sus,modelul meu feminin din industria muzicala dar am votat melodia din repertoriul trupei Vixen pentru simplul fapt ca ma obsedeaza de ceva timp(vreo 3 saptamani).
Ce s-a intamplat era de asteptat,ma asteptam la ceva mai multe voturi da na...
Hai sa va intreb:
1.Ce ati votat?
2.*Fiti sinceri*Prima data ati auzit de Joan Jett sau de Vixen?
si 3.Nu...n-am si o a treia intrebare,sorry!

9 comentarii:

  1. 1.am votat varianta Vixen
    2.Recunosc...prima data am auzit de Joan Jett.

    RăspundețiȘtergere
  2. Joan Jett si Marie Fredriksson ar cam fi printre singurele femei(parerea mea) din lumea rockului!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maverick
    Ar mai fi nume mari ca;
    Cher
    Lita Ford
    Janet Gardner
    Patti Smith
    Joni Mitchell
    etc...
    Care merita mentionate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si sa nu mai vorbim de Aretha Franklin sau Janis Joplin...

    RăspundețiȘtergere
  5. patti smith e femeie?:O:O...eu acum am aflat=))...ceva nou in fiecare zi:Doricum, nu am votat dar as vi votat cu joan jett, prima data de ea am auzit, si imi si place

    RăspundețiȘtergere
  6. @Omlette du FRomage
    Ohh da,si ce femeie.Una dintre cele mai emblematice ale rock'ului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am votat cu Joan.

    E adevarat,prima oara am aflat de Joan Jett,dar si de Vixen auzisem,stiu trupa de cateva luni,am auzit-o pe Rock Fm,bagau 'Love Is A Killer' de 10 ori pe zi :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ANdreea McKagan
    IN Bacau "ciu-ciu" RockFM:)))

    RăspundețiȘtergere