joi, 25 august 2011

50 Rock Songs Over 7 minutes long(LIST):

Sper sa se vada pe cat se poate de clar cuvantul "lista".
Am vrut sa clarificam inca din titlu' ca nu e un top ci o lista,am mai patito la postarea cu 175 Balade rock la care toti mi-au sarit in cap ca vezi Doamne "Stairway to heaven" e pe locul 1.
Avand in vedere ca e o LISTA nu conteaza.Gata,am folosot cucvantu' asta de 3 ori in doar 5 randuri si deja devine enervant.
Initial nu am gasit decat 30 cantece care sa se inscrie in conditiile mentionate in titlu' dar cu ajutorul acestui "internet" infinit am mai dat de inca 20.Am vrut sa fie un Top 100 dar o lungeam prea mult si nu voiam sa risc asa ca am lasat doar 50 de locuri.
Vor fi nume ce se repeta si de peste 4 ori ca doar...deh muzica buna poate face un cantec "ascultabil" si de 4 ore ca oamenii cu creier nu pot spune ca se plictisesc cand asculta ceva cat de lung ar fi.
TRebuie sa recunosc ca ideea mi-a venit dupa ce am vazut un "articol" de toata lista pe Bestmusic.ro in care au trantit 5 canece cu o durata de peste 7 minute si gata marea stire a zilei.
Hai,frate.Si eu,un simplu copil fara facultate,diplome si un blogulet cu limbute pe fundal si pot sa fac o lista cat de cat "respectabila" cu mai mult de 5 cantece care sa se mai si numeasca "articol" si sa mai fie si pe un site de "rangul" acestuia...ca doar deh au jurnalisti cu facultate,diplome si creier.
'Ai,pe naiba.
Si sa nu mai vorbesc de descrierea de gunoi in care pot compara muzica adevarata,cum ar fi un cantec The Doors cu muzica de radio din ziua de azi.
De asta am zis eu ca ma sterg la fund cu ea diploma,da',ma rog nu vorbim de articolele de rahat de pe site'urile de rahat ce se numesc "site'uri" de muzica pe care ma rog...eu le numesc de matrimoniale sau un fel de redtube in varianta romaneasca.
Ok,trecand peste haideti sa vedem si o descriere cat de cat pentru cele ce urmeaza;
Era o vreme cand cantecele,ma rog,cand era doar muzica adevarata in urechea tuturor(marii majoritati)aveau o durata mai mare de 3 minute si alea calcate de tren.
Nu conta ca un cantec avea 5 ore,10 zile,7 minute sau doar 2 ...era muzica,frate,muzica si atat.Aceasta aformatie e aferenta cu timpul care s-a scurs peste muzica buna,nu conteaza ca am trecut 60 de ani,100 sau 3 zile de cand s-a scris ultimul cantec rock,acest stil nu v-a murii niciodata si daca voi candida vreodata la presedintie asta va face parte din discursul meu(daca mai e ceva pe vremea asta).
Suna revoltionar,nu?:>Pe cat de revolutionat pe atat de adevarat si daca nu la tonu mai jos ori cheama vecinii politia ori imi plezneste o vena dupa gat.
Ok,hai sa ne calmam(da votati cu mine,da?:>)si sa vedem o LISTA cu 50 de cantece cu o durata mai mare de 7 minute(ce-i drept ca suna mai bine in engleza):

50 Rock Songs Over 7 minutes long:

1.Led Zeppelin-Stairway to heaven

2.Guns N’Roses-Coma

3.Lynyrd Skynyrd-Free bird

4.Queen-Bohemian rhapsody

5.The Rolling Stones-Sympathy for the devil

6.The Doors-The end

7.The Beatles-Hey Jude

8.Guns N’Roses-Estranged

9.Guns N’Roses-November rain

10.Rush-2112

11.Jimi Hendrix-Machine gun

12.Dream Theater-Octavarium

13.Deep Purple-Child in time

14.Led Zeppelin-Achilles last stand

15.Jimi Hendrix-Voodoo child

16.Bob Dylan-Desolation row

17.The Doors-When the music’s over

18.Pink Floyd-Dogs

19.Jane’s Addiction-Three days

20.Iron Maiden-Rime of the Acient Amriner

21.Led Zeppelin-Dazed and cofused

22.Metallica-Master of puppets

23.Dire Straits-Telegraph road

24.The Velvet Undergorud-Sister ray

25.David Bowie-Station to station

26.Pink Floyd-Shinw on you crazy diamond

27.Cream-Toad

28.Yes-You and I

29.Yes-Close to the edge

30.Guns N’Roses-Civil War

31.The Beatles-I want you(she’s so heavy)

32.Boston-Foreplay-Long time

33.Deep Purple-Smoke on the water(Live)

34.Guns N’Roses-Breakdown

35.Bob Dylan-Idiot wind

36.Bob Marley & The Wailers-No woman,no cry(live)

37.Prince-Let’s go crazy

38.Bruce Springsteen-Rosalita(Come out tonight)

39.The Rolling Stones-Miss you

40.Led Zeppelin-In time of dying

41.The Doors-The soft parade

42.Led Zeppelin-In the light

43.The Doors-Light my fire

44.Dire Straits-Tunel of love

45.David Bowie-The Width of A Circle

46.The Doors-Riders on the storm

47.Neil Young-Cowgirl on the sand

48.Genesis-Supper’s ready

49.Van Morrison-Almost independence day

50.Don McLean-American pie

Si pentru cei care nu obisnuiesc sa citeasca nici macar primele randuri din descriere ma voi repeta,cu riscul ca devin al naibii de enervanta;e o lista!
Sper ca a fost o lectura si o auditie placuta,imi pare rau ca nu am mai pus "ecranelul" de pe YouTube dar nu va doare mana sa dati un search,bine inteles daca nu stiti deja melodia.
Si acum ceva mai multe intrebari decat v-am obisnuit:

1.Care dintre cele enumerate mai sus vi se pare cel mai bun cantec cu o durata mai mare de 7 minute?
2.(Intrebarea stupida)Vi se par "plictisitoare" melodiile de acest gen?
3.Care credeti ca este artistul/trupa ce a facut cele mai bune cantece de acest gen?
si 4.Sunteti genul de persoana care se intereseaza de durata melodiei inainte de a o asculta?


24 de comentarii:

  1. 1.Bohemian Rhapsody
    2.Nu,nu mi se par..Chiar le ador :)) Ca nu trebuie sa apas 'replay' din 3 in 3 minute.
    3.Cred ca GN'R :-? Daca ma insel,sa nu-mi sara nimeni in cap
    4.Pe mine ma doare in cot de durata,Frate,daca e o melodie buna,o ascult.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.November Rain
    2.Le iubesc
    3.Si eu cred ca GN'R
    4.Nu.Poate sa dureze si 26 de ore, daca imi place o ascult pana ma doare maseaua
    P.S. AnaisC., da-mi accept la mess:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fade To Black are 6:57...nu se pune?Ce conteaza 3 secunde =))
    Si ma rog,ar mai fi ..And Justice For All(9:46).

    RăspundețiȘtergere
  4. @AndreeaMcKagan
    Mai aveam vro' 7 melodii dar voiam s afie un numar exact:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @schioposaurus
    Da eu n-am primit nici o cerere:-??
    Ce ID ai bagat in lista?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. "Master of puppets"
    2. Atata timp cat imi plac, nici gand.
    3. Se pot doua optiuni?=)) Guns N'Roses si Metallica.
    4. Da, dar din curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. @schioposaurus
    WarAndRiot@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. @schioposaurus
    Eu nu am primit nici o cerere.

    RăspundețiȘtergere
  9. @schioposaurus
    Id-ul lui Anais pe care eu il am este warandriot@yahoo.com...adica fara majusculele alea.

    RăspundețiȘtergere
  10. M-a bagat cine in lista si cu majuscule si a mers...:-?Ma rog e cum zice Andreea:))

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. Dacă e să mă limitez la un singur cântec aleg Stairway to Heaven.
    2. Never.
    3. Led Zeppelin :3
    4. Cui îi pasă cât de lung e un cântec? Contează să fie bun :))

    RăspundețiȘtergere
  12. 1-- Grea alegere..dar zic November Rain
    2-- Evident,le ador
    3--Greu..Guns N'Roses si Led Zeppelin
    4-Nu

    RăspundețiȘtergere
  13. @AnaisC.
    nici acum nu ti-a aparut nici o cerere???

    RăspundețiȘtergere
  14. @schioposaurus
    Nu:-??
    Ar fi mai simplu sa lasi tu Id'u aici.

    RăspundețiȘtergere
  15. @schioposaurus
    Ok,o sa-ti sterg mesajul ca sa nu mai vada si altcive ID'ul.

    RăspundețiȘtergere
  16. The Who's Won't Get Fooled Again - capodopera lipsa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu as spune Yes-And You and I. Are vreo 10 minute si este superba

    RăspundețiȘtergere
  18. @Uncle Squiggles
    Este,pe locul 28:D

    RăspundețiȘtergere
  19. 1.Bohemian Rhapsody,dar toate sunt superbe
    2.Cat timp imi place o melodie,poate sa aiba si o ora ca nu ma deranjeaza.Deci nu,nu mi se par plictisitoare
    3.Nu pot sa aleg
    4.Nu.

    RăspundețiȘtergere