sâmbătă, 6 august 2011

Cum de-am putut rata asa ceva?O_o

Si din simplul motiv ca sunteti ascultatori de muzica buna nu aveati de unde sa stiti ca in seara aceasta este ditai' atmosfera aici la Bacaul meu drag si sfant.Va transmite reporterul special trimis la fata locului adica confortabil din scaunul din fata biroului ca trebuia sa fiu cretina sa ma duc acolo ca sa vin acasa "fezandata" in coji de seminte si...care acasa ca daca o vedeam pe Inna sau alte curve autohtone pe scena cred ca faceam epilepsie la gandul ca nu am bazooka cu mine.Ei,la naiba faceam vro' 20 de ani de puscarie da' macar o buna parte din rockerasii mei scumpi si iubiti veneau sa imia duca portocale si...cine stie poate daca faceau o cheta ceva imi plateau si cautiunea:)).
Si dupa cum vedeti deja incep sa delirez de durere ca nu am putut fi la acest superb eveniment la care am fost acu' 3 ani si unde am borat rahatu' ala de bere ieftina intr-u tufa in care nu am vazut ca se pisa unu'(Ooops).
Si nu stiu de ce presimt ca o sa trebuiasca sa caut rahaturile alea de dopuri de urechi avand in vedere ca curvele convertite in dive ce mai nou au si voce continua de behait(pardon,gemut)pana la ora asta imposibila(ma intreb daca nu au intarziat la parcare sau...stai asa ca ele sunt dalea' de lux.)Shit!Sa vezi cata amenduta imi iau...
Ei na...asta-i soarta.Nu mi-au sarit cocalarii in cap ca m-am luat de "sfanta" grupului nu se iau nici clubaretii de mine ca le-am facut printesa curva.Adevarul doare,nu?
Si acum,probabil nu stiti despre ce vorbesc eu aici in doru' lelii.
Pai,ma,tarane!Vorbesc de ditai evenimentu' care are loc anual in cocina asta "moldovineasca" si se cheama Romanian Musci Award.Sa-mi bag p*la ce stupid suna.
Un fel de Grammy romanesc unde in loc de...pana mea o voce cat de cat para malaiata se urca niste fetite vesele care is mai gaurite decat ale standard ca...deh impresarii aia de top,producatori si toti aia vor o chestie ceva mai sus decat nevasta obisnuita pe care o au acasa.
Ok,gata termin si nu mai jignesc pe nimeni in legatura cu modul in care au devenit...ei,bine,dive.Reginele muzicii romanesti(Doamne,tu cu mila).
Acum chiar termin si probabil am facut acest post pentru a va demonstra regretul meu fata de faptul ca am stat acasa cand asemenea celebritati au fost pe scena la mai putin de 2 kilometri.
Personane pe care eu le adoram inainte(frate,mi-as baga singura un glont in cap pentru asta).
deci eu am stat acasa cand regina Inna a fost in centrul superbului Bacau.Frumos imi sade,frumos de tot.
Ma gandesc ca daca ma mai garbesc mai prin un Connect-R sau vro' parasuta in chiloti care nu m-as mira sa se f*ta cu unu' din "dansatori" pe scena.
Ok si...acum daca inca nu v-ati prins ce am vrut sa zic va intreb pe voi.
Daca ati fi stat in Bacau nu ati fi regretat ca ati ratat asemenea eveniment(sarcasm,HahaHa=))).
Nu,nu sunt beata ci doar o tara' frustrata ca nu am prins momentu' sa ii trantesc lu' Tanti Inna un ou de cap.

15 comentarii:

  1. Curva, pardon Inna, împreună cu alți căcănari, pardon cântăreți frecventează des Piteștiul. N-am fost niciodată și nici n-am de gând să merg. În schimb am fost la Cargo, cred că asta compensează .

    RăspundețiȘtergere
  2. @FuckTheSystem
    Pana or sa vina baietii de la Cargo in Bacau mai am de asteptat mult si bine:-J

    RăspundețiȘtergere
  3. Inna sta cu gura deschisa larg si asteapta ca p**a sa intre pe acolo.Nu cred ca stie sa o suga asa bine oricum.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lard on the Bread
    N-avem noi taranoi in Romanica asta cu dimensiunile alea de neam prost...da fata viseaza viseaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. De cativa ani aceste 'nume mari' ale muzicii romanesti au inceput sa calce si pragul Slatinei.Din pacate,am apucat sa merg si eu la un astfel de spectacol,doar fiindca pe afis erau Iris si Proconsul.Am avut prilejul(-.-') sa aud chiraiturile fanelor lui Connector ala sau Alex Valea.Apoi cand l-am mai auzit si pe P*la,pardon,Puya,era sa lesin.Apoi,la sfarsit(pe la 12 noaptea),cand majoritatea plecau,i-au bagat in sfarsit pe Iris,care au fost ca un medicament pentru mine,si am avut marea placere de a primi un autograf de la Cristi Minculescu(mda,nu am avut aparatul de fotografiat din pacate).
    De atunci,nu prea au mai venit trupe rock in Slatina,iar eu evident ca nu m-am mai dus la spectacolele alea,doar auzeam 'artistii' cum scherlalaie din balcon x_X.

    RăspundețiȘtergere
  6. @AndreeaMcKagan
    3 ore mi-au luat sa adorm azi noapteX_x
    Cu ocazia asta am observat o pata pe obrazu' stang a lu' Slash de pe postaru' de deasupra patului:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @AnaisC
    De unde ai poster cu Slash? :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahhh!Abia acum am vazut citatul lui Duff!Iti multumesc!(saptamana asta presimt ca voi intra mai mult pe blogul tau :>)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea McKagan
    Chair voiam sa vad cand o sa observi:))
    Cu cea mai mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey, am intrat pe forumul tau de cateva ori si ce pot sa zic..you rocked the shit out of me :D ma bucur sa vad ca mai sunt si din astia...tineri :)) care mai asculta rock. Therefore, te asteptam pe foruuuum! XD

    You know where you are? You're in the jungle, baby! But,no...no, you're not gonna die. You're gonna headbang online all day (and night, ofc) looong! Stii unde? "In the jungleee!" (A.K.A primul forum romanesc de muzica rock si metal!) Come on young metalheads, join as @ http://z15.invisionfree.com/WelcomeToTheJungle/ (or otherwise, you are GONNA DIE for good)


    *scuze ca am lasat comentariul, dar nu aveam nicio idee cum sa las mesaj privat *blushes*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Smara
    Mersi de site...nu esti singura care nu stie cum sa trimita mesaje pe privat:-"

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar știai că în afară, datorită Innei și altor concetățeni cu aspirații sonore clubbice, suntem considerați un fel de "trend-setteri muzicali" pentru genul ~house? Decât deloc...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Scruffs
    Atata timp cat singurul produs de export cat de cat admirat este atat un rahat auditiv cat si vizual,eu una pot sa ma lipsesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce zici de faptul ca de 10 ani incoace la zilele Brailei vine Andreea Banica? Bai,mai bine stau in casa decat sa ies sa simt miros de mici,sa aud toate schelalaielile si sa vad toti cocalarii cum saliveaza dupa aia.:|

    RăspundețiȘtergere
  15. @Yeve
    Intr-o vreme(cand eu o scultam ca cretina)venea si la zilele Bacaului alaturi de Puya si alti putici din astiaX_x

    RăspundețiȘtergere