luni, 15 august 2011

I'm so fucking back!

Da,ceva mai repede...ma rog mult prea repede(manele,copii mici,curve,niste tantari cat nasu' meu si o mama al naibii de intelegatoare)si o vacanta scurtata cu vro' ma rog...8,10 zile,nu conteaza ca nu aveam program.
Cum ziceam nu sunt doar back dar sunt si al naibii de back:)).
Bine,lipsa mea mai mult decat justificata la care au raspuns 5 gusterei(nu,nu e o jignire)si mi-au urat distractie placuta (le multumesc frumos) si la care celebrul DarkEmpire mai avea putin si-mi dadea cu ceva in cap dupa ce el s-a oferit sa-mi faca acele chestii misctoare si mai avea cateva si le termina(zic si eu:-")si care totusi nu imi permite la las WarN'Riot nici macar dupa 2 zile,care alte 4 zile fac o saptamana.
Oricum ar fi m-am intors,va multumesc pentru urari si va anunt ca de maine incep cu Discography corner si o noua rubrica in care tocam marunt,marunt picanteriile din viata rockerilor numita mai mult decat reprezentativ "Sex,Drugs and Rock N'Roll".
Tineti minte,I'm back,no,I'm fucking back!

5 comentarii: