sâmbătă, 13 august 2011

Plec...

Si ca sa nu mai credeti ca am murit cand eu de faot eram mereu aici:))va anunt ca ma duc undeva in fundu' pamantului(ma rog,adica la munte).O forma de relief pe acre o urasc din tot sufletul(prefer balta).Da unde macar nu ma innec in tonele de celulita,silicon,aur si manele.Ma rog...oricum ar fi cred ca gasesc eu pe acolo o sursa de luat legatura cu civilizatia la care sa pot sa stau macar 3 ore ca sa fac una,2,3,10 postari cat de cat interesante.
Ce pot sa va mai zic decat ca o sa dau in cap la cineva,fac rost de un laptop si s-ar putea sa creez ceva din varfu Eeverstului.
Aaa si era sa uit,DarkEmpire mai ai vro' 4 nume de pe lista aia(il las pe el sa va explice despre ce e vorba:)))si daca faci una si pentru Dee Dee Ramone esti tare.Na,acu' ca stie lumea nu mai ai cum sa zici nu=)).
Eu v-am pupat pe buletin si ma duc sa vad pe unde naiba am pus maldaru' ala de CD'uri piratate.
Keep rockin'!

9 comentarii: