sâmbătă, 6 august 2011

Always in charts:Steppenwolf-Born to be wild:


Probabil ati auzit aceasta melodie mai mult decat inspirationala la nu stiu ce reclama a lu' peste sarat(eu una m-am uitat numa pentru Harley).
Stiam melodia de ceva timp dar la fel,doar din auzite si stiam si de Steppenwolf dar tot cu ajutorul urechilor,si atat.
A fost pe coloana sonora a unui film in anul '69(Easy Rider) si de atunci a fost considerat de multa lume primul cantec Heavy Metal.
Te indeamna sa iti misti curu' de pe scaun sa iesi afara,sa tipi sa lovesti ceva,sa dai in cap,sa furi un Harley sa conduci cu politia pe urmele tale,sa faci o miscare de aia spectaculoasa ca sa se opreasca gabori cretini in primu' stalp,sa ramai la boxeri chiar daca e frig afara de iti ingheata cacatu' in c*r si cand ramai fara motorina,te duc la sectie cu catuse tu sa ii scuipi in ochi.Pe mine una asta ma inspira sa fac:)).
Si revenind la statisticile ofiiale ale cantecului;
Aceasta este extras de pe albumul Everybody's Next One si a avut o priza mai mult decat buna la public.Scris de Mars Bonfire ce a mai scris cateva balade pentru trupa,aceastia au avut grija sa il promoveze in deajuns incat sa ajunga o comoara auditiva nationala.A fost pe locul 2 in Billiboard Hot 100,Vh1 l-a plasat pe locul 53 in Top 100 Hard Rock Song sio revista Rolling Stones l-a trecut pe locul 129 in Top 500 Greatest Songs of All Time.
Ce mai?
O adevarata capodopera ce daca nu te inspira sa faci toata idiotenia pe care am spus-o eu mai sus inseamna ca ori esti cretin,ori esti Guta ori crezi ca Harley e un fel de mancare servit la restaurantele selecte.
S-au facut enspemii de cover'uri dupa acesta de nume precum The Cult,Ozzy Osbourne sau Slayer.
Pentru mine tot varianta originala mi se pare cea mai buna.
Va las sa vedeti si sa va minunati.
Aaai,ce ziceti?


3 comentarii:

  1. Am descoperit melodia acum cateva luni,dupa ce am vazut reclama la bere.Mi s-a parut ca suna genial,asa ca am cautat-o pe Youtube si am ascultat-o vreo saptamana in continuu.Melodia era in playlist-ul meu si abia asteptam sa o ascult in drum spre minunatul litoral romanesc.Pacat ca a fost imposibil sa ascult muzica,nu stiu ce s-a intamplat cu masina.Si uite asa am trait o saptamana fara muzica,iar acum savurez fiecare postare aparuta in lipsa mea.
    Scuze ca m-am intins,sunt entuziasmata ca intru pe WarN'Riot dupa o saptamana intreaga:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andut
    Intinde-te draga mea,intinde-te:))

    RăspundețiȘtergere