sâmbătă, 20 august 2011

Tocmai am realizat ca frecand mobila una de alta poti creea un ditai' hitu' house

Si daca am nelamuriri in viata,peste 32,14% din acestea sunt legate de muzica house si popularitatea de veceu din ultima vreme.Bine,popularitate creeata inafara de pura prostie omeneeasca crescuta pe toate gardurile.
Una si cea mai fireasca dintre toate(zic eu) ar fi insusi numele acestui ...gen muzical(sa-i spunem).De ce se cheama house?
Ca doar daca o asculti in casa,si peretii tai mai fac si efectu' ala de abur(ipotetic vorbind)cand iti inunda narile atunci numa in house nu poate fi ascultata.
Ei bine,acum stiu(house,mobila.Ati inteles jocu' de cuvinte).
Si trecand peste toate locutiunile,prafrazarile sau cum pana mea le-o mai spune e cat se poate de serios.
Si daca vreti sa ocrotiti animalele,insectele si sa nu faceti ca Inna,sa prindeti o musca in borcan si sa o lasati acolo sa bazaie agonizant pana isi da ultima suflare(ma refer la nemaipomenitul hit al printesei muzicii ce a cucerit lumea numit "The Club rocker")titlu ce am vazut ca a creeat oare si ce valva(cel putin pe TPU),ca de ce "rocker".Pai simplu mai,baieti,in traducere directa ar fi "cea care zguduie clubul",nu ca ar avea vro' legatura cu muzica adevrata.Cum ziceam,daca vreti sa nu torturati muste sau mai stiu eu ce animale ce vi se pare ca ar scoate un sunet ce poate creea un HIT,inafara de fufe cu suncile pe afara,unse cu untura de porc dansand lasciv pe langa fufa sef care scoate niste gemete in final atat de modificate incat nici macar nu iti dai seama ca e ea poti doar sa ei cea mai grea piesa de mobiliar din casa si sa o freci in sus si in jos(dai drumu si la blender),pentru sunetele mai subritri poti freca de pamant in scaun,o masa mai mica si daca nu ti-a iesit cum trebuie si vrei si niste "efecte speciale" ei toate farfuriile si cu o singura lovitura le trantesti strategic de pamant.
Nu de alta da pe asta de deasupra mea(suntem "amici" de la gradinita) l-a palit harnicia de dimineata si dupa ce avusezem o noapte de tot cacatu' muzica house imi mai trebuia.Dupa ce ii bat cu matura-n parchet mai stau oleaca si sunetele repetitive ce mi-au acaparat creierul tot se auzeau.Il vad ca intra pe mess(odata cu lasarea linistii) si ma duc sa il intreb ce leusteanu ma-sii face cu porcaria aia.
Dupa ce zic tot ce imi trece pe la gura bietu' copil imi zice ca...deh muta mobila.
Si cu gandul ca n-or fi doar "metalhezi" pe aici am zis sa va dau ingriedentele de sucess pentru a fi vedete.Aaa da...si dupa ce e gata toata porcaria v-o puneti cu vro' 2-3 din portarii mariloe casele de discuri,dupa aia v-o puneti si cu aia dinaintru si puteti sa fiti sigure(sper sa se inteleaga cu ce categorie de domnisoare vorbesc)ca o veti face pe Inna sa fie geloasa.
Si inca ceva;Pentru mai mult "sound explosiv"(am vazut ca in randurile cocalarilor de radio si Kiss FM sunt cuvinte de oridine)luati o tigaie(de preferat fara sarmale),un facalet si incepeti sa le loviti una de alta pana obtineti acel "bum bum piti",daca sunteti baieti se poate convertii si in "bum bum coca"...sau daca ma-ta n-are nici un obiect cu care poti lovii tigaia de acele dimensiuni da'o de pereti pana iti vine rau.

Acestea fiind spuse,imi cer scuze ca n-am gasit nici o poza pentru acest post(a fost peste puterile mele) si va intreb pe voi;
1.Ce parere aveti despre muzica house(cel mai amuzant raspuns primeste funda=)))
2.Daca zuziti aceste sunete creeate de orice altceva da nu de obiectele care ar trebuii sa creeze muzica va puteti misca curu' pe ele chiar daca stiti ca cel de Sus va vede?
si 3(asta e un sfat);incercati faza cu tigaia sa imi spuneti daca a functionat.

9 comentarii:

  1. Eu nu stiu ce sa zic despre muzica House.
    Mie-mi pute a rahat,sincer.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Uncle Squiggles
    Tuturor ne pute:-J

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu numai că pute a rahat, dar chiar este rahat :))
    (Aș părea prea directă dacă aș întreba dacă scrii și ceva despre Robert Plant azi având în vedere că e ziua lui? :)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. @hurrdurr
    Nu,ar fi ceva normal.
    Voi incerca sa scriu ceva pana in ora 10 avand in vedere ca am o problema cu reteaua,blogger sau cum pana mea ii zice si cand depasesc un anumit numar de caractere intr-o postare incepe ca scrie din ce in ce mai greu(daca mai pun si peste 3 poze cred ca explodeaza).
    O sa incerc din rasputeri sa fac o postare luunga,cum imi sta in caracter.Mai ales pentru un nume ca Robert Plant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stilul house propriu-zis nu-mi place, dar tolerez anumite melodii comerciale (unele chiar îmi plac, trebuie să recunosc).
    Ah, am avut perioada mea de rockăială pană pe la 16 ani când mi-am dat seama că eu sunt mai mellow, mai spre hippie-pseudo-hipster și m-am dat pe shoegaze, jazz, lo-fi etc.
    Dacă e greu să găsești rockeri azi, în masa de cocalari și houseri, d'apăi fani chillwave?

    RăspundețiȘtergere
  6. Muzica house...pai,revelatia pustanilor de 7-35 de ani care inca nu au invatat ca muzica inseamna mai mult decat nechezarea iepelor din showbizul,pardon grajdul,autohton.Eu din fericire nu am niciun vecin excitat de Ina deasupra...de fapt nu am niciun vecin deasupra,mi se pare ca apartamentul ala ii bantuit :-?(sau am eu vedenii)
    Ma rog :)
    Sa stii ca am incercat chestia ta cu tigaia si facaletul,si chiar as putea sa-i concurez Innei si rasei lor din tara de nicaieri :>

    RăspundețiȘtergere
  7. @AndreeaMcKagan
    Vezi...ti-am zis ca functioneaza:>
    Nu ca asta de deasupra nu e cu house'u,e ca noi,satana,de asta m-am dus la el la usa sa vad daca s-a tacanit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Muzica house este o tehnica ieftina de spalare a creierului,in scopul de a face niste verzisori pe spatele celor care asculta acest gen de muzica.
    Si daca storci ultima picatura de ketchup din tub obtii ceva mai profund decat "hit-urile verii 2011".
    Sunt convinsa ca faza cu tigaia este valabila si ca exista sansa sa fi descoperit "sound-ul" anului 2012.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Angi
    Din pacate mi-au luat-o multi "artisti" comtemporani inainte(referitor la tigaie)...

    RăspundețiȘtergere