joi, 4 august 2011

Definitii si pareri:...Si revenind la friptura de caine,spiritul cetateanului de turma si orientarile sexuale diferite:


Probabil inca nu v-ati prins ce vreau sa zic prin "friptura de caine".
Take a look here and you'll understand:
http://warandriot.blogspot.com/2011/04/de-ce-carnea-de-caine-are-gust-de-pui.html
In postarea aferenta link'ului de mai sus dezvoltam un subiect ce pe mine ma zgarie rau si acela sentimentul de turma.
Avand in vedere ca am scris deja o postare exclusiv pentru acest subiect,parca nu mai era nevoie de o a doua.
Dar totusi uite ca e.Initial am vrut sa fac una legata de un subiect ce fierbe multa lume(pocaiti,comunisti sau pur si simplu persoane cu ochelari de cal)si aceela orientarile sexuale diferite.
Am vrut mai ales sa imi exprim respectul fata de persoanele care si-au acceptat sexualitatea asa cum este si odata ce au observat ca...ok sunt diferiti nu au incercat sa schimbe asta si nu le-a fost frica sa mearga ca un cuplu cu o persoana de aceelasi sex pe strada.
Incepeti sa va intrebati serios ce legatura au toate astea cu noi,satanele.
Va voi povestii o mica chestie plina de sens si rockereala si apoi vom pune o dfinitie si exprima pareri.
M-am dus si eu dupa 1000 de ani la coafor.Cu pleata ceva cam prea mare pentru cele 30 de grade de afara maicamea s-a gandit sa imi faca o schimbare la nivel capilar si cum o cunostea pe sefa pipita m-a trimis singura pe buna credinta ca nu le mai sparg o vitrina cum am facut data trecuta(nu e vina mea ca vaca aia se apropiase prea mult cu foarfeca aia infecta de ochiu' meu).M-am dus si eu undeva la 9 dimineata cand nu era nici tipenie de om,ma asez cumintica pe un scaun si astept.Apare de undeva de la etaj o paluga inailta si subtire cu o creasca rosie,rosie rau(mai rosie ca nadragii)de vreo 2 palme,niste pantaloni stransi pe cur la fel de rosii,un tricou cu paiete(cand s-a reflectat soarele in el am zis ca chiorasc)si cu niste ciocate absolut superbe.A pus sticluta cu lichoarea cea verde pe masa de tortura si se uita la mine de parca m-am dus la taiere.
Ma cunostea,el pe mine,eu pe el nu.
"Ai venit pentru varfuri,nu?".Eu una eram prea fermecata de ciocate si am stat oleaca pana sa ii raspund.M-a pus pe un scaun,m-a stras de gat cu carpa aia lunga si neagra care mie imi da fiori si cand am vazut cum apuca foarfeca si in ce fel sta cu picioarele si fundul iesit inainte mi-am dat seama si ce era ciudat la el.
Era gay.
Stiam ca e diferit dupa cum vorbeste si se imbraca dar nu l-am judecat avand in vedere ca eu eram aia in haina de piele pana in pamant la 32 de grade.A taiat la mine,si a mai taiat putin si cand sa ma unga cu unsura aia de oaie frumos parfumata i-a sunat telefonu'.
Sa-mi gata fata si nu alta cand am vazut ca are ca sonerie solo'ul lui Slash din "Sweet Child O'Mine".
Termina convorbirea in care a folosit cuvintele "iubitel" si "puiu" si se intoarce la freza mea.I-am admirat gusturile muzicale si de aici a inceput rockereala.A terminat de tuns la mine in vro' 5 minute,mi-a admirat lantu' si eu una ma uitam la el gandindu-ma ca e mai ok decat multi altii pe care lumea ii considera normali.
Ok,era gay...so?
Bine,l-am mai vazut acolo inca de cand era mica si ma tara mama cu forta dupa ea la taiere da' nu prea stiam eu termenul de "homosexual" atunci.
Am stat vro' juma de ora si am palavragit de AC/DC si Bon Jovi cat eu incercam sa imi scot degetele lipite de o guma mestecata de sub masuta(baga mi-as ceva in ala care a pus-o acolo).
Nu voi da nici numele salonului(reclama) nici numele individului,dar am scris randurile de mai sus pentru a demosntra celor ce ii considera scarbosi,satanisti(ca...deh il maine pe Dumnezeu),periculosi mai bine sa isi inghita limba si dupa aia sa o vomite.
Am mai discutat cu diferite persoane cu diferite opinii despre cuplurile de gay dar fata in fata cu unul dintre ei nu am stat niciodata si am fost surprinsa sa vad ca nu musca(wow,ce descoperire).
Multi au ceva personal cu ei pentru ca il manie pe Dumnezeu.Ok,am inteles,Dumnezeu ne-a lasat sa fim barbat si femeie,sa populam planeta(pana mea,deja suntem 7 miliarde o sa se opreasca naibii din rotit daca ne mai babardim mult) da' nu a spus nimeni ca nu sunt credinciosi,poti sa crezi in Dumnezeu bine mersi si sa folosesti "naiba" dupa fiecare fraza(trebe' sa ma dezobisnuiesc sa mai fac asta:))),poti sa fii credincios si fara sa fi mers la biserica de mai mult de 2 ori in viata(imi vine sa borasc cand simt mirosu' de tamaie),poti sa fii credincios si daca nu te babardesti cu cine ar trebuii sa te babardesti si poti sa fii bine mersi credincios si daca nu ai citit biblia,porti fuste pana in pamant si faci semnul \m/.Ok,am recunoscut suntem satane.
Da...ma rog deja deviem de la subiect si mi-am zis sa va intreb si pe voi ce parere aveti de aceste persoane,care,cu o alta orientare sexuala au tupeul(ca in Romanie iti trebui mult tupeu)sa se afirme in o gloata de tarani care considera ca daca nu esti ca ei nu esti bun?
Bine,asta poate fi interepretata si asupra satanelor ca noi ca...deh nu multi iese in piele sau cu lanturi atarnad la ndragii care si asa nu mai au mult si cad(habar n-am unde am pus cureaua aia).
Eu una simt un respect enorm atat pentru femeile care au respectul de sine si tupeul necesar sa spuna ca se iubesc cu alte femei(mai ales pentru ele)cat si pentru barbatii care nu sunt deloc jenati sa isi arate dragostea fata de persoanele de aceelasi sex.
Eu una as vrea foarte tare sa intalnesc si sa port o discutie cu un cuplu lesbi.Serios cred ca ar fi o expreienta unica din care as trage multe concluzii si bune si rele.
So...probabil vom mai revenii la acest subiect cu turma si probabil vom mai discuta desprea ceasta problema ce framanta pe toata lumea din jurul lor dar mai putin pe ei dar acum va intreb pe voi:
Ati intalnit vreodata o persoana sau un cuplu gay?Ati purtat o discutie cu vreo persoana de acest fel?
Cum vi se pare actiunea lor,vi se pare normal de a se purta ca u cuplu pe strada?
Ii judecat sau admirati pentru ca intr-o tara in care toti trebuie sa fie facuti la matrita ei au tupeul sa fie altfel?
Parerea mea cred ca ati inteles-o si acum as vrea sa vad si ce credeti voi.
Daca inca nu v-ati prins de ce am scris despre gay pe un blog de prostime,muzica buna si starpirea acesteia mai bine lasati-o asa.
Fight for what you really are!

10 comentarii:

  1. Pentru inceput, urmaresc blogul asta de ceva timp, da' asta este prima data cand "prind glas"(vor fi si altele, sa te astepti).
    . . revenind la subiect, nu as avea de ce sa judec persoanele gay,n'au nicio vina pentru orientarea lor . . iar cu cineva gay nu stiu daca m'am intalnit, am vazut unul pe strada acum cativa ani da' nu pot spune exact daca a fost sau nu, mi-a lasat doar impresia.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Innocent Phantom
    Cu cate mai multe "satane" cu atat mai bine:))
    Ma bucur ca ai iesit la rampa:>

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie chiar îmi place să fiu gay în România :)) Probabil mi-ar fi mai greu dacă aș fi tip, dar asta e discutabil.
    Cât despre discriminare (strict cea cauzată de orientarea mea sexuală, nu vorbesc despre comentarii la adresa vestimentației etc) nu prea am avut parte. Cel puțin nu din partea persoanelor care au sub 35 de ani, prietenilor, cunoștințelor.
    Și totuși, trebuie să te contrazic, muzica nu reflectă întotdeauna caracterul unei persoane. Take a look at these:
    http://100eyes.ro/mediaserver/f/z/f7f2bc30a9e96d5338c3969b2cdfdbbd_view
    http://100eyes.ro/mediaserver/z/h/6e7fcc4304efb5fb2f8876c19b728633_view
    http://100eyes.ro/mediaserver/1/l/e1dc07dae0b062f172180e2ef719c01e_view
    http://100eyes.ro/mediaserver/k/1/6aa989f4a352b51c39279aace28dccfb_view
    http://100eyes.ro/mediaserver/2/s/7b855a5270474a2dbdd4820c49b09fa9_view

    RăspundețiȘtergere
  4. @Scruffs
    Tot nu m-am prins daca esti gay sau nu da' asta nu conteaza prea tare:))
    Poate nu intodeauna dar in majoritatea cazurilor mai mult ca sigur da.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt, sunt :)) Da' sunt tipă și nu-mi place termenul "lesbi", așa că spun că sunt gay

    RăspundețiȘtergere
  6. @Scruffs
    Finall am cunoscut o tipa lesbi(gay,pardon).
    La naiba ce mandra sunt=))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am intalnit niciodata vreo persoana gay.Cel putin,in orasul meu nu cred ca sunt prea multi,ori nu au iesit inca din casa.
    La fel ca tine,chiar ii admir pentru ca au curajul sa recunoasca asta in fata multimii.
    Ma rog,am avut o vecina care se saruta cu o prietena de-a ei(la vremea aceea ma scarbeau umpic).Toata lumea le arata cu degetul,ajunsesera sa nu mai iasa din casa decat separat...

    Cat despre mine,eu sunt heterosexuala.

    PS:ieri aveam si eu ideea sa scriu despre orientari sexuale,dar vad ca e prea tarziu:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea McKagan
    Da,bine si eu m-am sarutat cu o fata(da ramane intre noi=)))bine,nu sarutat:-?pupat:)) si mie una nu imi zicea nimeni nimic:-?
    Ma rog...ah ce mandra sunt ca am furat si eu o idee(nu de alta da am o intreaga istorie cu postari pe care eram gata sa le scriu si mi-au luat-o altii inainte:))).

    RăspundețiȘtergere
  9. @AnaisC.
    Fata rea :)))).Dar cum sa nu ai apucaturi lesbi sau bisexuale cand unele tipe arata asa bine?Eu una m-as f**e in prostie cu femei.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lard on the Bread
    Du-te,tu ca era boccie rau:)).

    RăspundețiȘtergere