marți, 2 august 2011

Headbanging today on:Judas Priest-Electric eye:


Titlul acestei noi rubrici este exclusiv ideea lui DarkEmpire(care,ma rog mi-a dat ideea de ceva timp dar abia acum am pus-o in practica).
Si desi in cinstea lui aveam de cand sa pun o melodie Megadeth,asa la inceput am ramas totusi la "Electric eye" a celor de la Judas Priest dar promit solemn ca viitoarea va fi una de la Megadeth(daca uit sa nu imi scoateti ochii:))).
Cu aceasta ocazie tin sa mentionez ca este si prima postare exclusiva despre Judas Priest sau o melodie a acestora si da,recunosc nu ascultam aceasta trupa(bine,nici acum nu e in top'ul favoritelor)dar trebuie sa recunoastem ca sunt veterani,au o muzica de milioane si merita toata atentia(au facut un show total la Rock The City).
A devenit repede una dintre cele mai cunoscute melodii Judas Priest si eu una am trecut-o aici datorita solo'ului lui Glenn,unul absolut demetial!
Este extras de pe albumul lansat in '82,Screaming for Vengeance si a fost scris de Rob,Glenn si Downing.De obicei este cantata ca melodie de deschidere in concerte.
Cu aceasta ocazie tins a precizez si scarba enorma pe acre o simt fata de acei oameni care asculta(si spun ca le place)o melodie pe acre au auzit-o in nustiu ce show,reclama,emisiune,joc...p*la mea.Am zis asta ca o paranteza la faptul ca aceasta a fost inclusa pe Guitar Hero Encore:Rocks the 80's si Guitar Hero Smash Hits.
Hey,suckers,melodia asta e superba,e o capadopera si adca nu ati fost in stare sa aveti cat de cat habar de o melodia Judas Priest inainte de un joc stupid sunteti de'a dreptu' jalnici.
Mersi lui DarkEmpire pentru idee...incepe sa imi placa din ce in ce mai mult:)).

Versuri:

Up here in space
I'm looking down on you.
My lasers trace
Everything you do.
You think you've private lives
Think nothing of the kind.
There is no true escape

I'm watching all the time.
I'm made of metal
My circuits gleam.
I am perpetual
I keep the country clean.

I'm elected electric spy
I protected electric eye.
Always in focus
You can't feel my stare.
I zoom into you
You don't know I'm there.
I take a pride in probing all your secret moves
My tearless retina takes pictures that can prove.

Electric eye, in the sky
Feel my stare, always there
's nothing you can do about it.
Develop and expose
I feed upon your every thought
And so my power grows.
Protected. Detective. Electric eye.

4 comentarii: