joi, 4 august 2011

Rock n'Roll fashion ICon:Alice Cooper

Rock'ul este fara dar si poate mult mai multe decat un stil muzical.
Anii 80' au impus o noua moda,dupa ce am trecut de cea hippie a urmat stilul glam.Par cu mult volum,piele,muuulta piele,manusi fara degete,machiaj la barbati,tocuri la barbati,acele accesorii xxl superbe pe care eu le ador,ciocate,lanturi si tot ce ii faceau sa para baieti rai.
Mai toate celebritatile din acele vremuri fie ele rock sau nu aveau in garderoba macar ceva din cele enuerate mai sus.Atunci era ciudat daca nu aveai(argh).
Dar rockerii,fiecare in parte au stilul lor propiu.
Si de la palaria lui Slash pana la ochelarii funurii ai lui Ozzy fiecare legenda a rock'ului pe langa capodoperele auditive care le-a creeat,promovat,bagat in istorie are acel ceva ce intoarce toate privirile si il face sa fie el,diferit,special...rocker.
Ei bine sunt unii care au iesit la rampa cu un stil socant pentru unii si minunat pentru altii.
Acestea fiind spuse,pentru a intra s mai mult,pe langa "Lectia de stil" in garderoba de "rockereala" vom trece in revista,usor usor fetele ce nu s-au impus doar rin muzica,voce,talent ci care au si acel ceva ce ii face sa fie Fashion iCon,termen pe care il auzi de duci cu gandul la aceea moda absolut stupida care se poarta acum.Cah!
Ma rog...ne lungim prea mult si deviem de la subiect...
So,let's start with Alice Cooper:
Eu una n-am gasit un personaj mai...stilat,socant,talentat,legendar decat Alice pentru a incepe aceasta noua rubrica.

Dupa mine,Damon intra in Top 5 zei ai rock'ului,a revolutionat acest stil,l-a combinat cu teatrul a revolutionat shock rock'ul si este fara dar si poate unul dintre cei mai mari din istoria muzicii.
Cu un stil aparte,scena plina de ghilotine,sange,serpi,cutite,sabii etc etc. Alice este un showman total ce socheaza de'a dreptu' la fiecare aparitie.




Incepem cu elementul de baza al "personajului" Alice Cooper(ca doar nu va imaginati ca joaca golf machiat asa,nu?).Conturul negru din jurul ochilor si liniile negre trasate la colturile gurii este machiajul specific pentru Damon,machiajul ce l-a consacrat si se asorteaza atat de bine cu decorul din timpul concertelor si cu tinutele sale excentrice.Fie ca este unul in stilul "Along came a spider"(cautati si voi pe wiki)sau unul ceva mai simplu,fara dar si poate acesta este pionul principal in stilul "shock" semnatura a lui Alice.



Machiajul trebuia "asortat" cu mult metal,tinte,piele si un ranjet de om scapat de la 9,nu?Eu una ma declar unul dintre cei mai mari fani Alice Cooper inca de la prima poza(ca la prima melodie m-a curprins in totalitate).Prima poza fiind a 3'a de mai sus.Am spus;"Tipu' asta e beton."Pe vremea cand ascultam Hannah Montana.Si pe buna dreptate este.Este probabil cel mai...extrem atat ca vestimentatie cat si ca show din tot rock'ul classic si modern si nu ai cum sa nu il auzit daca merge pe aceeasi strada cu tine(vise).Deseori in concerte poarta camasa de forta(poza 2),alte ori jobene insangerate,multe tinte,alteori coboara de pe un tron al naibii de inalt de pe care se intinde panza de paianjen ori taie gatu' la vreo blondina care s-a gasit sa fie chiar fi-sa(urmeaza poza).Oricum acel baston,bagheta magica mai lunga si groasa sau ce pana mea este sunt nelipiste.



Ghilotine,sange,sabii,serpi,paienjeni si niste decoruri ce iti taie respiratia la propiu,intr-un rand cam asa arata un show marca Alice Cooper,din pacate nu am avut ocazia de a vedea live o asemenea minunatie dar niciodata nu e prea tarziu(sa speram).Vincent stie cum sa faca un show,a stiut cum sa combine teatrul cu rock'ul,.sa devina un zeu in aceasta industrie si sa faca heavy metal'ul sa fie altceva.Pe langa metalul,sangele fals si serpii mai mult decat adevarati,Damon si-a sacrificat propia odrasla si si-a "insangerat-o" si "macelarit-o" intr-unul din show'urile sale,da,blondina din poza 3 este fii'sa,Calico Cooper.



Si inafara sceneim,la o simpla sedinta foto sau...la cina(inafara de faptu' ca e fomist=))),Alice isi pastreaza stilul propiu si decapiteaza blondine care fac mai mult sau mai putin parte din famlia si sangele sau.Fie ca suge creierul unui bebe;(bietu' de el),fie ca omoara o blonda careia se pare ca i-a putrezit materia cenusie sori a belit 15 leoparzi pentru a-si face cizme Alice ramane Alice si unul dintre cele mai marcante si legendare personaje din istoria muzicii.

Am trecut prin machiaj,stil,show si...viata de zi cu zi care ar trebuii sa para normala(bine,nu pentru el)am ajuns la final si sper sa va surada aceasta noua rubrica legata de stilul legendelor rock'ului.Unele dintre cele mai mari nume,unii dintre cei mai stilati.
Asa in final va mai las cu 5 poze care sa va arate si mai bine cine este showman'ul Alice Cooper.





So...ce parere aveti despre stilul lui Alice Cooper?

6 comentarii:

  1. Mi-a luat ceva sa citesc tot da' a meritat. Cat despre propria parere, nu prea ascult Alice Cooper, insa nu pot sa ma uit la el si sa nu raman impresionata de stilul lui unic, poate socant de unic care merita tot respectul.
    Cu un drum, te astept si pe blogul meu abia inaugurat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @innocent phantom
    Nu ca ar fi cea mai lunga postare scrisa de manuta mea:))
    Eu una,cu riscu' ca ma repet spun ca ramane una dintre cele mai influente persoane din lumea rock'ului.
    Daca blogul tau este cel pe care spuneai ca trupa ta favorita este Europe sa stii ca am intrat de aseara:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @innocent phantom
    Apropo...o ador pe Liv:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Il iubesc pe Alice.Este de departe artistul meu preferat.
    Tin minte ca prima melodie pe care am ascultat-o de la el a fost Bed of Nails. La inceputul melodiei, cand am auzit ce fioros si macabru glasuieste [pe atunci, cea mai hard muzica venise de la Metallica], m-am cam speriat putin :)) Cand a inceput sa cante dea binelea, si am vazut ce versuri geniale are...
    Si l-am cautat pe net. Din secunda in care i-am vazut pozele, m-am gandit "De departe ii bate la cur pe toti."
    Si, in prezent, sunt Alice addicted.
    SIIII a aratat spre mine la concert. Nu, nu sunt nebuna. :)))
    Hail Alice!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sabbath
    Mi-l si imaginez pe Vincent cu toiagu' indreptat spre tine si tu uda toata cum lesin pe acolo=))
    Ma rog...eu si cu imaginatia mea bogata.
    Nu esti singura Alice addicted de pe aici\m/.

    RăspundețiȘtergere