miercuri, 3 august 2011

Revolutie,bogareala si plagiarism:

Felicitari pentru blog,schioposaurus.
http://schioposaurus-rockrevolution.blogspot.com/
Daca dati click pe lick va veti da seama de unde vin toate cele 3 cuvinte mentionate in titlu'(mai ales ultimu' :-").
Siii ca sa nu interpreteze nimeni gresit(sa presimt eu ca o sa sara cu gura)am sa mai spun ca apreciez ce a scris in primul post despre WarN'Riot.
El spune:"
Ideea de a face un blog mi-a venit dupa ce am vazut warandriot.blogspot.com si va recomand tuturor ascultatorilor de muzica buna sa vizualizeze si acel blog.
Nu o sa va plictisesc cu o teorie despre gunoaiele auditive nereciglabile din ziua de azi."
Se pare ca nu doar ideea de blog ti-a venit dupa ce ai citit WarN'Riot.
Anyway...inca de la primul comentariu si-a exprimat placerea de a fi aici si cum i-a influentat ochii blogul acesta si cate lucruri noi despre muzica buna a aflat.M-am simtit flatata,ei bine si acum ma simt(oarecum)flatata cand vad ca am influentat pe cineva atat de mult incat nu numai sa ii dau ideea de blog dar sa si foloseasca acelasi fundal ca WarN'Riot,aceeasi idee cu citatele(apreciez ca a inceput cu Slash:)),multam',bro.Bine,chiar daca ar fi aratat de 1000 de ori mai bine poza in spatele descrierii si nu sub descriere(nu de alta da' nu se inteleg toate cuvintele).Trecand peste socul produs de "prima impresie" a acestui blog dau sa citesc ultima postarica.
Inca o surprizaO.o.
Ok,stiu ca trupa sa favorita este AC/DC da' chiar asa coincidenta(dupa toate cele mentionate mai sus)sa se nimereasca fix in aceelasi timp cand o am si eu ca trupa in josul paginii.
Si daca toate astea nu sunt destul de dubioase.Baiatul incepe cu revolutie,al naibii de revoltat in primul post(apropo,in titlu' sa nu pui niciodata semne de punctuatie gen:! sau .).
Today begin the rock revolution!
Si pune acele 2 randuri amarate la inceput despre blogul dupa care s-a "inspirat".Ne amintim de inceputuri(si chiar daca nu sunt prea mandra de cum am scris in prima postare...eram un rahitic de copil cu nu prea multe cunostiinte in ale rock'ului,va las aici link'ul ca sa mai trageti niste concluzii si sa observati asemanari)(ar fi mai simplu' sa fa spun sa observati vreo diferenta).
http://warandriot.blogspot.com/2010/12/real-music-revolution.html
Mie una mi se par identice.
Dupa ce am vazut toate astea m-am dus la o alta rockerita pe care o am in lista de mess sa ii spun de acesta.La care Dna. McKagan se duce frumos si lasa un comentariu(frumos iti sade:))) si tie.DarkEmpire sa nu il mozoliti oleaca cu privire la "identicismele" dintre acesta si WarN'Riot,foarte frumos.
Saau mai e o varianta,probabil nu ati observat(ceea ce e putin probabil).
Sa va fie rusine,halal satanisti mai sunteti si voi:))(da,rad daca n-ati observat=))).
Da e un ras de ala isteric cu gandu' ca ar trebuii sa fiu rosie toata avand in vedere ca am inspirat in asemenea hal de cineva in cat sa isi faca un blog identic cu a meu.
Da...sa stii;un blog(ma rog,un blog cat de cat cunoscut)se tine cu munca,muuulta munca si probabil nospti albe cautat ale' mai intuneca informatii,poze,citate,videoclip'uri,concerte legendare,inregistrari etc etc.
Si adca copiezi cuvintel cu cuvintel de pe wiki(daca cititi 3 randuri din postarea cu AC/DC va veti da seama)nu se numeste postare,se numeste plagiat peste plagiat.
Intr-un final nu m-am enervat,de ce sa ma enervez?Ca mi-a copiat in totalitate blogul(ma repet,ba chiar sunt flatat,esti tare,frate),ca 2 din cititorii mei fideli au comentat cu cea mai mare placere la o posatre de pe un blog leit cu cel de pe care au aflat de pe acesta?(succes la scris).
Oricum ar fi eu ii urez succes,la mai multe postari,la mai multe comtarii,la mai multa originalitate,la mai multe limbute(la ce va ganditi?/:))si la orice altceva vrei tu.
Succes,bro!Si uite chiar acum,asa ca un "Bun venit in gasca" incep sa te urmaresc.
Da tine minte;
E usor sa plagiezi dar e al naibii de greu sa creezi.

13 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @DarkEmpire
    Te-ai refrit la tine sau la el?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea McKagan
    Ti se pare ca doar a admirat?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu.Ma refeream la altceva.-.-'
    A scris in prima lui postare ca ii place blogul tau,sau ma rog,ceva de genul.Deci il admira.Dar daca l-a copiat...ihh,nu ma pricep sa explic lucruri.Dar sper ca ai inteles ce voiam sa spun ca esti fata desteapta.;))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea McKagan
    da,am inteles.Si,da,sunt geniala siii modesta=))

    RăspundețiȘtergere
  8. scz...eu sincer nici nu am observat ca aveai si tu AC/DC, am pus doar pentru ca e trupa mea preferata. si...cu fundalul...nu am gasit altul mai portivit decat "limbutele". si chestia cu citatul, o sa il las acolo pana ma plictisesc nu o sa-l il schimb saptamanal. acum, te rog sa ma ierti, daca vrei schimb fundalul, chestia cu citatul pentru ca aproape jumatate din drepturile de autor sunt ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Schioposaurus
    Da' eu nu m-am suparat:))
    Ti-am spus,chiar m-as simtit flatata.Si uite vad ca ai pus un fond cu AC/DC,chiar asta voiam sa iti sugerez.
    Eu una iti urez succes si ma simt mai mult decat bine ca am fost izvor de inspiratie pentru(inca cineva:>)care si-a facut un blog dupa ce l-a vazut pe al meu.
    Daca nu cer prea mult de la cineva ce va canta in deschidere la AC/DC:))
    Imi poti lasa ID'ul tau aici pentru a mai te tachina cu cateva despre blogareala.Cine stie poate iti dau idei:>
    Ma rog...daca vrei.Dupa aia poti sa stergi mesaju' ca sa nu ti-l fure admiratoarele si sa intre peste tine:>

    RăspundețiȘtergere
  10. andrei_schiopu2000
    huuh! m-am linistit. credeam ca o sa fiu persoana nongrata pe war n' riot.
    la remarca cu "cineva ce va canta in deschiderea AC/DC"...mai plagiez un pic daca nu te superi :)) si zic (vorba ta) Never is too late

    RăspundețiȘtergere
  11. @Schioposaurus
    Asta nu se cheama plagiat:))
    Acum te adaug,poti sa stergi mesajul:)

    RăspundețiȘtergere