joi, 18 august 2011

Top 25 cele mai reusite cover'uri:

Cu ceva timp in urma pubilcam un articol cu Top 50 cele mai proase cover'uri(un numar dublu celui din acest post) ca...deh raportu' dintre capodopere si gunoaie e semnificativ.
Oricum ar fi m-am straduit din rasputeri sa gasesc un numar cat de cat decent de cover'uri resuite pe care sa le pun intr-o anumita oridne pentru a putea fi numit top.
Veti vedea nume care se repeta chiar de 3 sau mai multe ori in acesta ce va urma,si chiar daca stiu ca estee deranjant la ochi nu am putut elimina nici unul pentru ca toate mentionate sunt superbe(dupa mine).
Si dupa ce am vazut corceala dintre muzica pura,de calitate,ascultabila si chestiile facute la plictiseala de niste anonimi sau niste sunete oribile de 100 de ori mai prost decat originalul facute de "artisti" va invit sa vedem o lista cu niste cantece ce(unele dintre ele)au devenit mai celebre decat originalul dupa ce artisti consacratii cu multa voce,ambitie si talent le-au luat sub aripioara si dat un pic de sare si piper.
M-am apucat de acesta imediat dupa ce l-am terminat pe celalalt si a fost gata in 2 zile dar mi s-a parut ca abia azi a venit timpul lui si mi-am luat inima in dinti si a zis sa va prezint un Top personal cu cele mai bune 25 coner'uri din istorie.
Inainte de a incheia va mai tin putin in suspans si tin sa mentionez ca sunt constienta de faptul ca am uitat multe materiale discografice ce puteau fi adaugate aici dar pe acre pur si simplu le-am uitat,nu am vrut sa le pun sau de care(de ce nu) habar n-am.
Asa ca va rog pe voi,ca de obicei daca stiti unul sau mai multe cover'uri bune care meritau sa fie aici nu va sfiiti sa mi le aruncati in fata(precizarea nr. 2:Stiu ca si varianta celor de la Clash,pe care la randul lor au "coverit-o" baietii din Green Day este un cover.Dar am aflat asta abia acum si nu am mai putut modifica mare lucru.Doar asa ca sa nu sariti prea multi pe mine.)
So...let's see!

Top 25 cele mai reusite cover'uri:

25.Green Day-I fought the law(The Clash):




24.Nickelback-Sad but true(Metallica):



23.Iron Maiden-Communication break down(Led Zeppelin):



22.John Cale-Hallelujah(Leonard Cohen):



21.Nickelback-Sharp dressed man(ZZ Top):



20.Metallica-Gennie in a bottle(Christina Aguilera):



19.Joe Cocker-With a little help from my firends(The Beatles):



18.Metallica-Overkill(
Motörhead):



17.Guns N'Roses-Live and let die(Paul McCartney & The Wings):



16.Metallica-Total eclipse of the heart(Bonnie Tyler):



15.Jeff Buckley-Hallelujah(Leonard Cohen):

object width="450" height="367">

14.Guns N'Roses-Sympathy for the devil(The Rolling Stones):



13.Bon Jovi-Hallelujah(Leonard Cohen):



12.Metallica-Iron Man(Black Sabbath):



11.Sheniad O'Conner-Nothing compares U2(Prince):



10.Metallica-Whiskey in the jar(Thin Lizzy):



9.Quiet Riot-Cum on feel the noise(Slade):



8.Metallica-Turn the page(Bob Seger):



7.Jimi Hendrix-All Along the Watchtower(Bob Dylan):



6.Guns N'Roses-Knocking on heavens door(Bob Dylan):



5.Nirvana-The man who sold the world(David Bowie):



4.Metallica-Die Die my darling(Mistfits):



3.Johnny Cash-Hurt(Trent Reznor):



2.Aretha Franklin-Resptect(Otis Redding):

object width="450" height="367">

1.Joan Jett & The Blackhearts-I love rock n'roll(Arrows):



Care vi se pare cea mai buna si ce al cover bun credeti ca ar trebuii sa fie aici?

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE


22 de comentarii:

  1. Hmm, de Megadeth - Out On The Tiles(Led Zeppelin) ce zici? :))
    (da, sunt unul din acei cititori care îți citesc blogul de ceva vreme și abia acum ies din umbră cu un comentariu. încântată de cunoștință:)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. @Hurrdurr
    Mersi frumos(in aceeasi masura si pentru ca ai iesit din umbra si pentru cover:))).
    Anais,incantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca tot imi era dor de totan eclipse of the heart :x Bine, putin mai condimentat cu niste fucking p-acolo, dar oricum melodia e chiar superba :x
    A si mai era si twist and shout cover by Bon Jovi de la .. Beatles.. cred.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmmm...stii....The Man Who Sold The World e original a lui David Bowie.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @a
    Pai nu?Doar nu degeaba e James Hetfield.
    Ador vocea lui Kirk:X
    Mersi de cover...cred ca voi face un Top cele mai reusite cover'uri part. II:))

    RăspundețiȘtergere
  6. anthrax - i'm eighteen (alice cooper cover), dar parerea mea e ca cioc cioc la usa raiului tre sa fie prima;). respect!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Omlette du Fromage
    Nu le-am luat neaprat dupa calitatea fiecareia...le-am luat dupa numarul de cover'uri facut dupa varianta originala si cat de mult a revolutionat acest artist melodia respectiva prin varianta propie.
    Nu ascult Antharx asa ca nu aveam de unde sa stiu de cover:">
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  8. All Along The Watchtower :x
    Recunosc ca Knocking on heavens door merita sa fie in top 3.Chiar nu ma asteptam ca Joan Jett sa fie locul I, desi coverul este superb.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si cover-ul celor de la Megadeth la No more Mr.Nice Guy al lui Alice Cooper e bun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi, sugerez Megadeth iar, cu cover-ul de la Paranoid(Black Sabbath) :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma asteptam ca ca Joan Jett sa fie locul I, cat despre locul 5 pot spune ca este unul dintre cover'urile care mie imi plac mai mult decat originalul.

    RăspundețiȘtergere
  12. @DarkEmpire
    Ma repet;
    Le-am ales pe criteriul de popularitate dupa ce artristul X a preluat melodia de la Y.Si,desi adooor varianta GN'R pentru cantecul lui Dylan(mi-a luat ceva sa aflu ca e al lui)Joan Jett merita fara dar si poate locul 1,e o melodie cheie pentru rock.
    Si cine nu stie versul;
    "I love rock n'roll
    So put another dime in the Jukebox,baby"?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Uncle Squiggles
    Da,e clar voi face un Top cu cover'uri primite de la voi:))
    @Hurrdurr
    E valabil si pentru tine:))
    Mersi!:D

    RăspundețiȘtergere
  14. @AndreeaF
    Am aflat de curand ca este un cover cel a lui Joan:))
    Siii...stai sa ghicesc,Nirvana trupa favorita?=))

    RăspundețiȘtergere
  15. You fucking blew my mind. Din ce in ce mai tari topurile facite de tine. Cum spunea si AndreeaF si mie imi plac mai mult unele cover-uri decat originalu'!

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesant topul dar e cam diferit decât al meu :)
    La mine sunt :
    1.Metallica-Turn the page
    2.Nirvana-The man who sold the world
    3.Megadeth-Paranoid
    4.GNR-Knocking on heavens door
    5.Metallica-Whiskey in the jar
    Am ținut să-mi exprim și eu preferințele :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @FuckTheSystem
    Nu mai spun inca odata de ce le-am asezat astfel.
    Imi plac preferintele tale:>

    RăspundețiȘtergere
  18. @AndreeaF
    Ar fi trebuit sa fie o gluma:))

    RăspundețiȘtergere